VÍTEJTE V NAŠEM MOTOSERVISU!!
A to je to, co nás baví nejvíc... Opravovat motorky!! Zlobí tě tvůj dvoukolový miláček? Nefunguje, co by fungovat mělo? Nebo jen pro něj potřebuješ pravidelné "hýčkání"?? Zkrátka, jestli hledáš opravdu dobrý servis, jsme tu a jsme připraveni! A kdyby byl zájem, i nějaké ty koníky navíc dokážeme zajistit!! ;-) Spotřební materiál máme buď skladem, nebo při jeho objednání do 12 hod. dopoledne ho zajistíme u našeho "dvorního" dodavatele ještě ten samý den. Běžný servis jsme tedy schopni zajistit opravdu rychle!! |
Co všechno dokážeme a za jaké ceny?
Na montáž dílů zakoupených v naší prodejně poskytujeme výrazné slevy!!, některé z nich Vám namontujeme i zdarma...
Na materiál použitý k opravě či servisu tvého motocyklu poskytujeme slevu 10% oproti MO cenám, případně individuální ceny dle dohody!!
-
-
- začneme samozřejmě vstupní prohlídkou a základní kontrolou zdarma
- základní hodinová sazba za práce na motocyklu 800,- Kč/hod.
- základní hodinová sazba při montáže dílů zákazníka 1.000,- Kč/hod.
- pokud opravdu, ale opravdu spěcháte, nabízíme také "expres servis" ;-) , tzn. na tvé motorce začneme pracovat hned nebo nejpozději druhý den od převzetí v našem servisu bez předchozí rezervace termínu opravy 1.200,- Kč/hod.
-
Specializujeme se na kontrolu a seřízení ventilových vůlí a následné čištění, nastavení a synchronizaci karburátorů (u vstřikování škrtící klapky), ale provádíme i kompletní repase vislic, celkový servis brzdové soustavy a další níže popsané práce.
Pro dokonalé nastavení synchronizace motoru používáme špičkovou digitální techniku - synchrotester karburátorů a vstřikování motocyklů synX Profi Line s vyhřívanými sondami.
Orientační ceny základních servisních prácí: (bez materiálu, při dodání našich dílů)
-
- výmena oleje a olejového filtru od 400,- Kč
- výměna brzdové kapaliny od 300,- Kč/brzda
- výměna brzdových destiček + čištění brzdičů od 500,- Kč/brzda
- výměna řetězové dsady od 800,- Kč
Přezutí kol:
-
- přezutí obou kol (námi dodané pneu) od 1.000,- Kč
- přezutí obou kol (pneu zákazníka) od 1.500,- Kč
- přezutí jednoho kola (námi dodané pneu) od 500,- Kč
- přezutí jednoho kola (pneu zákazníka) od 800,- Kč
Provádíme také výplety a centrování drátěných kol, ceny jsou individuální na základě rozsahu prací
Odborné servisní práce - orientační ceny:
-
- ložisek v krku řízení od 1.600,- Kč
- výměna ložisek v kole od 900,- Kč
- servis/repase předních vidlic od 1.900,- Kč
- servis/repase zadního tlumiče od 2.600,- Kč
- ultrazvukové čištění dílů od 600,- Kč
- čištění, servis a nastavení karburátorů od 2.000,- Kč
- seřízení ventilových vůlí od 2.000,- Kč
Uvedené ceny jsou orientační, zahrnují 21% DPH a není v nich započítán materiál použitý při vlastním servisu.
Pro další práce dle individuálních požadavků ti rádi smluvní ceny! Změny výše uvedených cena vyhrazeny bez předchozího upozornění.
Příklady dalších prací, které provádíme v našem servisu:
-
- svařování plastů a laminování poškozených kapotáží a dalších plastových dílů
- příprava na lakování i provedení samotného laku. Lakování kapotáží apod. provádíme klasickým mokrým lakováním, lakování kovových dílů, rámů motocyklů a pod., práškovým lakováním vysoce odolným komaxitem. Veškeré lakýrnické práce v předem domluvených standartích odstínech RAL.
- polepy motocyklů na míru dle příní zákazníka
- čiětění a leštění motocyklů
- obnova a leštěné nerezových svodů a výfuků
Další specializované práce:
-
- individuální přestavby motocyklů dle přání a návrhu zákazníka (cafe racer, scrambler, ...), případně jsme schopni provedení návrhu přestavby s naším grafikem a následná realizace návrhu
- převoz nepojízdného motocyklu do i ze servisu
- zajištění přípravy na evidenční kontrolu i její samotné provedení
- poradenská činnost při koupi ojet=ho motocyklu, jeho servisní prohlídka a pod.
Příklady cen servisních úkonů pro seřízení čtyřtaktních motorů:
-
- jednoválcový motor příklad: YAMAHA XT 600
-
- čištění palivového systému
- seřízení ventilové vůle
- nastavení karburátoru
- výměna motorového oleje a filtru cena 2.900,- Kč
-
- jednoválcový motor příklad: YAMAHA XT 600
-
- vidlicový dvouválec příklad: YAMAHA XVS 1100
-
- čištění palivového systému
- seřízení ventilové vůle
- nastavení a synchronizace karburátorů
- výmena motorového oleje a filtru cena 4.100,- Kč
-
- vidlicový dvouválec příklad: YAMAHA XVS 1100
-
- vidlicový čtyřválec příklad: HONDA VFR 750 / 800 / 1200
-
- čištění palivového systému
- seřízení ventilové vůle
- nastavení a synchronizace karburátorů (u vstřikování synchronizace škrtících klapek)
- výměna motorového oleje a filtru cena 5.500,- Kč
-
- vidlicový čtyřválec příklad: HONDA VFR 750 / 800 / 1200
-
- vidlicový čtyřválec příklad: SUZUKI GSX 1000 R K 8
-
- čištění palivového systému
- seřízení ventilové vůle
- synchronizace škrtících klapek
- výměna motorového oleje a filtru cena 4.800,- Kč
-
- vidlicový čtyřválec příklad: SUZUKI GSX 1000 R K 8
-
- seřízení čtyřtaktních motorů u malých a velkých skůtrů obsahu 50 - 600 ccm:
-
-
-
- čištění palivového systému
- seřízení ventilové vůle
- nastavení karburátorů
- výměna motorového oleje a filtru cena 2.500,- až 5.400,- Kč
-
-
Do cen těchto servisních úkonů není započítána cena použitých dílů a spotřebního materiálu.
Sazba za jednu hodinu standartních servisních prací činí 800,- Kč/hod.
A proč dbát na to, aby u čtyřtaktních motorů byly ventilové vůle v průběhu životnosti motocyklu stále správně nastaveny?
Jedním z důležitých faktorů je, že pokud máme zvětšené vůle ventilové vůle, což se vněkterých případech stává (ne vždy se ventilové vůle zmenšují, alei zvětšují) dochází k tzv. narušení časování ventilů.
To znamená, že působením vyčky na ventil se ventil později otevře a dřív zavře. Tím dochází ke kratšímu intervalu otevření ventilů, což má za následek snížení výkonu motoru. Toto je možné rozpoznat podle výraznějšího cvakání při chodu motoru, které vychází z horní části motoru hlavy válce.
Opačným příkladem je zmenšování ventilových vůlí, kdy se ventil brzy otenře a později zavře, což výkon motoru méně ovlivňuje a cvakání ventilů není tak výrazné.
V tomto případě, pokud ventily dosáhnou nulové hodnoty ventilové vůle, hrozí podpálení ventilů, snížení komprese ve válci a následně neschopnost chodu motoru. Zde musíme počítat s finančně nákladnou opravou.
Nedílnou součástí správného chodu motoru je mít také správně nastavené a sesynchronizované karburátory (u vstřikování škrtící klapky), ale toto je postup až když jsou správně nastaveny ventilové vůle.
Každopádně, pokud bychom chtěli dát radu nakonec a zároveň zdůraznit, že pokud se chystáte koupit, nebo jste již koupili starší motocykl, je dobré zjisti co nejvíce informací od předešlého majitele, jak byl motocykl servisovám a v kolika kilometrech probíhaly jeho opravy.
Není totiž až tak podstatné, kolik má motocykl najeto, ale jestli a jak byl dřívějším majitelem servisován, a jestli servisní úkony odpovídaly popisu s servisním manuálu výrobce motocyklu!!